توافقنامه زیر برای استفاده مناسب و ایمن از اپلیکیشن هپ و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی تدوین شده است.
* این توافق در قالب تعیین کننده تعهدات و تکالیف طرفین بین شرکت هادیان اقتصاد پارس به شماره ثبت ۷۵۸۷۶ به عنوان طرف اول و کاربر اپلیکیشن هپ به عنوان طرف دوم منعقد می‌شود.
* شرکت هادیان اقتصاد پارس صاحب امتیاز اپلیکیشن هپ است که از این پس در متن "هپ" و استفاده‌کننده از اپلیکیشن هپ "کاربر" نامیده می‌شود.
* کاربر برای آگاهی از شرایط، ضوابط و مقررات مندرج در هپ ملزم به مطالعه کلیه قوانین و مقررات مربوط به سامانه‌های موجود در آن می‌باشد و این مطالعه به منزله پذیرش کامل(با اراده و رضایت بدون اجبار و اکراه کاربر) توافق نامه توسط کاربر می باشد.
* هرگونه داد و ستد و معامله در محیط الکترونیکی مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می‌باشد. بنابراین هنگامی که ایجاب و قبول از طریق داده پیام انجام گیرد یک قرارداد آنلاین منعقد شده است و الزامات آن باید رعایت شود.
* هرگونه تاییدیه و کلیک توسط کاربر به منزله قبولی شرایط و ضوابط مندرج در سامانه و امضای الکترونیکی توافق نامه می باشد.
* هرگونه استفاده غیر مجاز از خدمات اپلیکیشن هپ که طبق قوانین موجود در کشور مجرمانه شناخته شود، ممنوع است.
*هرگونه استفاده از نام، مطالب، مستندات و منابع سامانه هپ بدون مجوز کتبی این شرکت، مطابق با قوانین جرائم رایانه ای، غیرمجاز تلقی شده و هپ حق پیگرد قانونی در مراجع ذیصلاح را برای خود محفوظ میدارد.
* اگر کاربر تخلفی مرتکب شود که به تشخیص هپ صدور دستور برخورد از سوی مراجع قضایی را در پی داشته باشد هپ مجاز است ارائه خدمات به کاربر را متوقف کند
* مسئولیت حفظ کلمه کاربری و رمز عبور بر عهده کاربر می‌باشد و با توجه به اینکه ارتباط هپ با کاربر از طریق موبایل و اپلیکیشن هپ انجام می‌شود در صورت در اختیار قرار دادن موبایل و یا حساب کاربری در هپ به دیگری، سهل انگاری شخصی، سرقت یا مفقود شدن و هرگونه سوء استفاده از کلمه کاربری و رمز عبور هیچ گونه مسئولیتی بر عهده هپ و سامانه های آن نمی باشد.
*در صورت انتقال سیم کارت، کاربر موظف است مراتب را به هپ اطلاع رسانی کرده و نسبت به به روزرسانی اطلاعات کاربری خود اقدام نماید، در غیر این صورت هیچ گونه مسئولیتی ناشی از عواقب سهل انگاری نسبت به این موضوع متوجه هپ نیست و کاربر حق هرگونه اعتراضی را در صورت وارد آمدن خسارات احتمالی از خود سلب و ساقط می نماید.
* کاربر می‌تواند از طریق پشتیبانی فنی هپ درخواست خود را برای غیر فعال شدن حساب کاربری هپ اعلام کند.
* بی تردید هپ خود را متعهد می‌داند که از تمام امکانات و ظرفیت های خود برای حفظ امنیت اپلیکیشن و محافظت از اطلاعات کاربران استفاده کند. اما کاربر وظیفه دارد در هر صورت همه اطلاعات شخصی خود از قبیل رمز عبور و اطلاعات هویتی را محفوظ نگه دارد و این اطلاعات را در هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار ندهد. در صورت سهل انگاری کاربر در این زمینه مسئولیتی متوجه هپ نخواهد بود.
* هپ با تمام توان برای برقراری همیشگی سرویس‌ها تلاش می کند و در صورت مشاهده هر گونه اختلال حتی با وجود خارج بودن از حوزه اختیارات، آن را پیگیری خواهد کرد. اما در مقابل بروز مشکلات زیرساختی که از محدوده اختیارات این مجموعه خارج باشد (همچون اختلال در شبکه مخابراتی، اختلال در شبکه اینترنتی، وب سرویس‌ها و ...) و منجر به اختلال در ارائه خدمات شود مسئولیت اصلی متوجه سرویس دهنده‌ی زیرساخت است و هپ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت. با این وجود هپ تا زمان به نتیجه رسیدن، همه‌ی اختلال‌ها را پیگیری خواهد کرد و تا زمان برطرف شدن کامل اختلال در کنار کاربران خواهد بود.
* در صورت هرگونه تغییر در قوانین مراجع ذی‌صلاح حاکم بر کسب و کار، قرارداد با اشخاص ثالث و مسائل زیرساختی و فنی، هپ می‌تواند تغییراتی در شرایط و مقررات اعمال کند که این تغییرات همواره در بخش قوانین و مقررات اپلیکیشن در دسترس کاربر است و کاربر در صورت موافقت با آنها می‌تواند به استفاده از سرویس ادامه دهد. موافقت با این توافقنامه به معنای پذیرش کلیه تغییرات نیز خواهد بود.
* کاربر می‌تواند در صورت نارضایتی عضویت خود را لغو کند. بی‌تردید لغو عضویت تنها به حذف اطلاعات کاربر در برنامه موبایل منجر می‌شود و فعالیت‌های پیشین کاربر برای بهبود عملکرد سیستم در سرورهای هپ باقی می‌ماند و در صورت استعلام مراجع رسمی در مواقع بروز تخلف همچنان قابل استناد است.
* روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.
* تعرفه هرگونه ارسال پیامک یا اطلاع رسانی از سوی هپ با تشخیص هپ محاسبه و اخذ می‌شود.
* چنانچه برای عضویت و اعتبارسنجی و عملیات وب سرویس تعرفه‌ای جهت پرداخت پیش بینی گردد کاربر موظف به پرداخت آن هزینه می‌باشد.
*کاربر موظف است برای استفاده از اپلیکیشن هپ، هزینه ای تحت عنوان "حق عضویت" را در هنگام ثبت نام و پس از آن به جهت ادامه دادن به استفاده از خدمات اپلیکیشن هپ و فعال ماندن حساب کاربری ایشان در این اپلیکیشن، به صورت سالانه پرداخت نماید. این مبلغ سالانه توسط هپ تعیین شده و از کاربر اخذ میگردد.
*حق عضویت، سایر تعرفه ها بابت اعتبارسنجی، عملیات وب سرویس و غیره، حتی در صورت عدم استفاده از اپلیکیشن و لغو عضویت توسط کاربر، قابل استرداد نمیباشد.
* کاربر موظف است در هنگام ثبت نام اطلاعات هویتی خود را به درستی وارد نماید و نسبت به بارگذاری مدارک خود شامل پشت و روی کارت ملی، تصویر نمونه امضا ، ویدیو سلفی و خواندن کلمات مطابق با متن ارائه شده در سامانه اقدام نماید.
* از آنجا که تایید اصالت کاربر جهت انجام هرگونه عملیات در هپ از طریق تلفن همراه انجام می‌گردد و کاربر نسبت به مالکیت تلفن همراه خود اقرار نموده، در صورت در اختیار قرار دادن تلفن همراه به شخص دیگری مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر می‌باشد.
* نمونه امضای کاربر باید با امضای فرد که برای انجام هرگونه عملیات از جمله عملیات بانکی و ... استفاده می‌شود مطابقت داشته باشد.
*مسئولیت صحت اطلاعات حساب کاربری، از جمله شماره همراه، کدپستی، و هرگونه اطلاعات دریافتی هپ از کاربر، با کاربر بوده و کلیه این اطلاعات الزاما باید به نام شخص متقاضی دریافت اعتبار باشد.
* در صورت رعایت نکردن مقررات و شرایط عمومی و اختصاصی استفاده از هپ و همچنین استفاده غیر مجاز ،هپ حق دارد که سرویس دهی به کاربر را متوقف کند. چنانچه به دلیل قصور یا تقصیر کاربر ادعایی علیه هپ مطرح شود یا هرگونه خسارتی به شرکت وارد آید، هپ حق پیگرد قانونی از مراجع ذی صلاح را برای خود محفوظ می‌داند.
*مبلغ اعتبار تخصیص داده شده به کاربر فقط مخصوص خرید بوده و قابلیت انتقال و تبدیل به پول نقد را تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت.
*اعتبار تخصیص داده شده به کاربر در هرسال، صرفا تا پایان همان سال قابل استفاده خواهد بود.
*در صورت اقدام کاربر به توافق شخصی با پذیرندگان هپ و تبدیل اعتبار به پول و یا انتقال آن و یا هرگونه فعالیتی خارج قرارداد هپ با کاربر و این توافق نامه، این اقدام از مصادیق اقدام مجرمانه تلقی شده و تا زمان تعیین و تکلیف این مورد از سمت مراجع ذیصلاح، هپ اختیار دارد تا نسبت به مسدود سازی حساب کاربری کاربر مجرم اقدام کرده و کاربر حق هرگونه اعتراضی در این خصوص را از خود سلب و ساقط می نماید.
*از تاریخ ارائه اعتبار به کاربر، هپ هیچگونه مسئولیتی در خصوص اشتباه کاربر در استفاده از اعتبار، افشای اطلاعات کاربری و به طورکلی هرگونه رخدادی که سبب عدم امکان استفاده کاربر از اعتبار تخصیص داده شده شود، ندارد.
*در صورتی که در خصوص تراکنش ها و یا پرداخت های مبتنی بر اپلیکیشن هپ مشکلی وجود داشته باشد، کاربر مکلف است نهایتا ظرف ۴۸ ساعت از طریق پشتیبانی اپلیکیشن، موضوع و مشکل مربوطه را اطلاع رسانی نماید. در غیر این صورت هیچگونه عذری مسموع نخواهد بود.
*هزینه زیر ساخت و عملیات پرداختی، حتی در صورت عدم استفاده از مبلغ اعتبار یا منصرف شدن از ادامه مراحل قابل بازگشت نیست.
*کاربر موظف است اقساط اعتبار خود را با مراجعه اپلیکیشن هپ در بخش اعتبار من، در ۵ ام هرماه پرداخت نماید.
*محاسبات اقساط اعتبار در ۳ ام هرماه صورت میپذیرد.
*با تاخیر در پرداخت اقساط، معادل ۱۰ درصد از مبلغ قسط معوق جریمه روزشمار محاسبه میگردد.
*با گذشت ۵ روز از تاریخ سررسید قسط، ضمانت ارائه شده به واحد وصول مطالبات هپ تحویل میگردد.(لازم به ذکر است حتی برای ۱ قسط معوق، کل وجه ضمانت کاربر به اجرا گذاشته میشود).
*در صورت عدم تسویه اقساط، علاوه بر مسدود شدن کاربری شما به سرویس های هپ، به دلیل اعلام مشخصات کاربر به عنوان مشتری بدحساب به مراجع قانونی از جمله بانک مرکزی و نهادهای اعتبارسنجی امکان دریافت اعتبار و وام از سایر سرویس های مالی و اعتباری کشور را نخواهید داشت.
*کلیه اصول و رویه های سامانه هپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و ادعای جهل به این قوانین و مقررات و عدم اطلاع از آخرین نسخه تغییرات آن، رافع مسئولیت متقاضی نمی باشد.
تنظیمات